Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoord nodig

Werken de versnellingen van een LOGITECH G Driving Force Shifter hetzelfde als de standaard pook?

Ik had 'm aanvankelijk omgekeerd opgesteld omdat het symbool erop overeenkomt met dat van een auto als je 'm omkeert.
Nu kom ik tot het besef dat ik hem dus omgekeerd gebruikte, maar ik snap dan niet waar in dit geval de 1, 2, 3, 4, 5, 6 en achteruit zit?
Ik gebruik deze in Gran Turismo 7
(ik kom er nu achter dat de meeste versnellingspoken er ook zo uit zien, maar die van mijn busje is anders: zelfde tekening als bij deze van Logitech, maar dan 180 graden gedraaid. En dan is linksboven achteruit, en dan 1 links boven, 2 links onder, 3 midden boven, 4 midden onder, 5 rechtsboven)

4 dagen geleden
in: Games
342
0

Populaire vragen deze maand

Is het nog zo dat veel (de meeste?) Turken en Marokkanen weinig of geen inkomstenbelasting betalen?

Een aantal jaren terug was het zo dat giften aan een familielid dat zelf onvoldoende inkomen had, en ook geen recht op een uitkering, volledig aftrekbaar waren voor de inkomstenbelasting. En omdat bankoverschrijvingen naar buiten Europa duur, onbetrouwbaar en/of omslachtig waren ging de Belastingdienst akkoord met een schriftelijke verklaring van de ontvanger dat hij/zij dat cash had ontvangen.

3 weken geleden
7.2K
0

Mag een deurwaarder een dagvaarding afgeven aan huisgenoot zonder gesloten enveloppe?

Met alle correspondentie tussen de schuldeiser en schuldenaar van het afgelopen jaar bijgevoegd. Op internet is te vinden dat de deurwaarder de brief aan een huisgenoot mag geven of in de brievenbus mag doen in een gesloten enveloppe. Niet helemaal duidelijk hoe het dan zit met de privacy als dit open en bloot wordt gegeven aan een huisgenoot.

3 weken geleden
in: Wetgeving
5.1K
2