Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoord nodig

Wat moet je doen als een Ikea Fyrtur rolgordijn niet wil koppelen met de app?

Hoi allen. Ik heb een Fyrtur rolgordijn van de ikea. Ik heb deze al eens eerder gehad maar kreeg afgelopen week een nieuwe omdat de vorige na een aantal jaar defect was. Nu probeer ik mijn rolgordijn te koppelen met de app. Ik weet dat wanneer je beide knopjes een paar seconden ingedrukt houdt, er lampjes gaan branden en dat je het dan kan koppelen met o.a. de app. Nu is het zo dat de lampjes helemaal niet aam gaan. Ik heb de batterij 4 uur opgeladen en er was ook beweging in het gordijn wanneer ik de batterij erin deed. Wie kan mij verder helpen?

300
0

Hoe weet je wat je huidskleur is?

Ik probeer te achterhalen voor de zonnebank/zomer hoe bleek ik ben. Ik heb vroeger altijd te horen gekregen dat ik er ziek uit zie. Ik heb de vorige zomer flink gebruind in de zon en het afgelopen jaar ook bijgehouden door 1x per maand naar de zonnebank te gaan. Ik zie aan het verschil van de de huid onder mijn onderbroek en mijn buik/benen dat ik wel iets bruiner ben. Maar het lastige is dat je huidskleur altijd anders lijkt: in de zon of niet, zon achter je of zon voor je, spiegel of camera, camera of reflectie ramen.

Hoe weet je wat je huidskleur is en hoe mensen je echt zien? Ik wil er zeker van zijn dat ik er niet bleek uitzie aangezien ik ook al flink rode ogen en donkere kringen heb (genetisch en ziekte wat niet weggaat) dus wil ik dit compenseren met een gezonde tint.

Alvast bedankt

4 dagen geleden
in: Huid
355
0

Populaire vragen deze maand

Is het nog zo dat veel (de meeste?) Turken en Marokkanen weinig of geen inkomstenbelasting betalen?

Een aantal jaren terug was het zo dat giften aan een familielid dat zelf onvoldoende inkomen had, en ook geen recht op een uitkering, volledig aftrekbaar waren voor de inkomstenbelasting. En omdat bankoverschrijvingen naar buiten Europa duur, onbetrouwbaar en/of omslachtig waren ging de Belastingdienst akkoord met een schriftelijke verklaring van de ontvanger dat hij/zij dat cash had ontvangen.

4 weken geleden
7.3K
0

Mag een deurwaarder een dagvaarding afgeven aan huisgenoot zonder gesloten enveloppe?

Met alle correspondentie tussen de schuldeiser en schuldenaar van het afgelopen jaar bijgevoegd. Op internet is te vinden dat de deurwaarder de brief aan een huisgenoot mag geven of in de brievenbus mag doen in een gesloten enveloppe. Niet helemaal duidelijk hoe het dan zit met de privacy als dit open en bloot wordt gegeven aan een huisgenoot.

3 weken geleden
in: Wetgeving
5.3K
2